ثبت شرکت و برند چطوریه؟

موارد مورد نیاز ثبت شرکت تضامنی

آیا قبل از تشکیل یا ثبت شرکت ، باید نام خود را جستجو کنم؟

آیا می توانم اطلاعات جستجو که منعکس کننده نام شرکت من باشد را تهیه کنم تا اطمینان حاصل کنم که در زمان درخواست در دسترس خواهد بود؟

چه اتفاقی می افتد که اگر من قبلاً شرکتی را در آن گنجانده ام / ایجاد کرده ام و نمی توانم در ایالات دیگری که ثبت نام لازم است از این نام استفاده کنم؟

اگر نام شرکت من در یک ایالت موجود است ، آیا این بدان معنی است که در همه ایالات موجود است؟

 

ثبت شرکت تضامنی یک فرایند ساده و ارزان است. کارشناسان "Prifinance" درک خوبی از تفاوت های ظریف قانون دارند و می توانند در همه مراحل پشتیبانی را ارائه دهند. سالهاست که  به واسطه محیط پایدار سرمایه گذاری و پشتیبانی دولت و عدم محدودیت های شدید در مورد اقامت و شکل های تجاری ، اقدام به جذب شرکت های خارجی کرده است. با این حال ، هیچ مناطق کلاسیک دریایی تضامنی وجود ندارد. از بین بردن کامل نیاز به نگهداری سوابق و به دست آوردن نرخ مالیات صفر غیرممکن است. با این حال ، شما می توانید فعالیت های خود را تحت شرایط خاص بهینه کنید.

 

فرم تجارت

به طور کلی ، ثبت شرکت تضامنی در یکی از دو شکل تضامنی صورت می گیرد:

 

 

شرکت تضامنی (LS). سرمایه مجاز 5000 تومان است. حداقل تعداد شرکت ها دو سهامدار و یک مدیر هستند ، بدون نیاز به اقامت. هنگام امضای اسناد ، آنها باید بصورت حضوری ارائه شوند.

 

شرکت بورس (ع). AC 50،000 تومان است. این هزینه توسط سهامداران شرکت (در زمان ثبت نام) پرداخت می شود و مسئولیت آن به مبلغ سرمایه گذاری محدود می شود. حداقل تعداد شخص حقیقی یا حقوقی است. قانونگذاری مستلزم تشکیل هیئت مدیره و مجمع عمومی سهامداران است. هیئت مدیره باید حداقل یک عضو (شخص حقوقی یا فرد) داشته باشد و اجازه استفاده از خدمات اسمی را بدهد.

مراحل ترخیص کالا از گمرک

با توجه به تغییرات اخیر قانونی ، مراحل ثبت شرکت های  بسیار ساده شده است. این باعث افزایش جذابیت قضایی می شود. می تواند یک شرکت با حمایت 100٪ سرمایه خارجی ایجاد کند. برای ثبت شرکتی که نیاز به آزمایش در یک موسسه مجاز دارد ، نامی متناسب با حوزه تجارت خود انتخاب کنید ، یک حساب کاربری را با یک بانک  باز کنید و مبلغی برابر با ارزش AC در آن باز کنید.


+ نوشته شده دردوشنبه 11 آذر 1398ساعت 14:28توسط فرزاد | | تعداد بازدید : 75

مطالب قبلی

صفحات وبلاگ