ثبت شرکت و برند چطوریه؟

بررسی امکان ثبت برند به صورت دولتی

آیا نشانه تجاری شما به صورت مدنی قابل ثبت است؟ آیا می‌توانید کالاها یا این که سرویس ها خویش را به صحت شناسایی کنید؟ آیا شما میتوانید فرم ثبت مطلوب برای التماس خویش را معین کنید؟ در شرایطی‌که مطمئن نیستید که چه طور به‌این و دیگر سوالهای جواب دهید , این ورقه اینترنت را مرور فرمائید تا از اشتباهاتی که به شما وقت , پول و به صورت بالقوه دستمزد رسمی شمارا می‌پردازد , خودداری نمایید . ثبت کمپانی خویش را در .
روند نام نویسی نماد تجاری یک مراحل رسمی است که احتمال دارد تا در مهلت یه خرده ( براساس زمان شرقی ) کار فرمایید . برنامه کاربردی نشانه تجاری و زمان بندی های بعد از نام نویسی را مشاهده کنید .
اطلاعاتی که شما ارسال می‌کنید , ثبت می شود و به صورت همیشگی در مقر های داده آنلاین USPTO , موتورهای کاوش در وب و بقیه مقر های داده قابل کاوش خواهد بود . این مشتمل بر اسم , شماره گوشی تلفن , نشانی آدرس اینترنتی و نشانی خیابان شما می شود . برای داده ها بیشتر , سوال های همگانی درباره ی داده ها فردی در سابقه نماد تجاری را مشاهده کنید
فاکتورهای مهم در رابطه علامتها تجاری

اصول اول نشانه تجاری برای هر هر کس عشق مند به آغاز یک کسب و کار برای فروش یک متاع یا این که ارائه سرویس ها است , می بایست باشد . این نشانگر نقش مهمی از علامت ها تجاری درین مراحل است , از جمله مشاجره راجع‌به این‌که چه گونه علامت ها تجاری , اختراعات , حق نشر , اسم دامنه و نام نویسی اسم تجاری تمامی متعدد است .

این راهبرد ها را در زمینه ی چگونگی تعیین آرم گذاری صحیح می‌دهد — یکی که هر دو قابل ثبت رسمی و رسمی قابل نگهداری است . همینطور مزایای نام نویسی را توضیح می‌دهد و منابع مجانی و کاهش ارزش را سفارش می نماید که می‌تواند به شما در به کار گیری از نشانه تجاری خویش یاری دهد . در پایان شما خواهید فهمید که


+ نوشته شده دردوشنبه 15 مهر 1398ساعت 22:41توسط فرزاد | | تعداد بازدید : 34

مطالب قبلی

صفحات وبلاگ