ثبت شرکت و برند چطوریه؟

روند ثبت ملی علائم تجاری چقدر زمان میبرد

شما می توانید از طریق روش های مختلف ثبت نام علامت تجاری در انگلستان دریافت کنید. این امر می تواند از طریق ثبت ملی در اداره مالکیت معنوی ، از طریق ثبت بین المللی پروتکل مادرید و با ثبت مارک تجاری شما در انگلستان از طریق ثبت مارک تجاری اروپا انجام شود.

ثبت علائم تجاری در انگلیس در بیشتر موارد به همان صورت است که در سایر کشورها که بخشی از سیستم مادرید هستند ، اما هر کشوری که به آن وابسته باشد ، مارک تجاری خود را دارد و به همین دلیل مهم است که دقیقاً بدانید که چگونه ثبت نام کنید یک علامت تجاری در انگلستان.

روند ثبت ملی علائم تجاری چقدر زمان میبرد در انگلستان حدود چهار ماه طول می کشد و پنج مرحله دارد ، یعنی

امتناع؟

لازم به ذکر است که در صورت امتناع از علامت تجاری یا ثبت نام تجاری قدیمی تر ، ثبت نام طولانی تر می شود و مخالفت خود را انتخاب می کند.

اتفاقاً مسیرهای ذکر شده روشهای کاملاً متفاوتی هستند و انتخاب برای هر مسیر به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال ، آیا می خواهید در چندین کشور در جهان ثبت نام کنید و آیا احتمال اعتراض بالایی دارید یا خیر.

اگر می خواهید در چندین کشور در جهان ثبت نام کنید ، بسته به نوع و تعداد کشورها ، ثبت نام بین المللی به راحتی بیشترین سود را دارد. اگر فقط می خواهید علامت تجاری خود را در انگلستان ثبت کنید ، این کار از طریق ثبت ملی انجام می شود و هزینه ها نسبتاً زیاد است ، اما احتمال اعتراض دوباره نسبتاً کم است.

در سال 2018 ، ثبت نام اتحادیه اروپا نیز گزینه ای است. بعد از آن می توانید بسیار ارزان در هر 28 کشور عضو ثبت نام کنید و انگلستان نیز پوشش داده می شود ، اما باید این نکته را در نظر بگیرید که درخواست شما از طریق همه 28 دفتر مارک تجاری می رود ، به طوری که احتمال اعتراض یکی از کشورهای عضو بزرگ است. . این می تواند کل ثبت نام شما را تضعیف کند ، در صورت مخالفت با مشورت با طرف مقابل امکان پذیر نیست.


+ نوشته شده درچهارشنبه 01 آبان 1398ساعت 14:34توسط فرزاد | | تعداد بازدید : 34

مطالب قبلی

صفحات وبلاگ